vrijdag 17 juli 2009

Vaarwel Coca Cola- Hallo Natakhtari


Bij frisdrank denk ik al snel aan de coca-cola, sprite en fanta's op deze wereld. Alle herkenbaar aan hun specifieke felle kleur en hoog suiker gehalte. En op een warme zomerdag is een fizzy drink met ijsklontjes zeer aangenaam. Hoewel deze frisdranken ook hier in Georgië te vinden zijn, laat ik ze links liggen. Er is hier op de markt namelijk een ander soort frisdrank, geextraheerd uit fruit. Alle vallen onder het Natakhtari concern. Zo zijn er de smaken sinaasappel, peer en druif. Maar de lekkerste zijn wel de cream en tarragon. Geen idee waar cream van gemaakt is en bij tarragon weet ik alleen dat het een grassoort is, waarbij het drankje er gif groen uitziet en doet denken aan absint. Maar wat een prikkelende zinderende sensatie als deze bubbels door je mondholte dansen. Werkelijk verfrissend. Zou ik marketing hebben gestudeerd, dan zou ik me vol overgave op een campagne storten om met deze limonade de Nederlandse markt te veroveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten