zaterdag 11 juli 2009

Geland

"This is your captain speaking" schalt het door het vliegtuig. De reis Amsterdam- Tbilisi van vliegtuigmaatschappij Airzena is ondertussen 1,5 uur gaande. We vliegen op schema, terwijl we toch echt een uur later dan gepland opstegen. Het vliegtuig zit bomvol. Sommigen slapen, sommigen drinken een fles Jack Daniels leeg en weer anderen zingen uit vollen borst het Georgische liefdeslied 'Suliko'. Gezellig.

En inderdaad, met een uur korter vliegen, landen we op tijd op Tbilsi Airport. (Waarom kan het niet altijd zo snel...Hebben we dan meer brandstof verbruikt? Is het gevaarlijker? Ik weet het niet.) De douane heet me van harte welkom en wenst me een uitzonderlijk goed verblijf in Georgie toe en ik sta buiten. Buiten in de smeltende hitte. Pff, 33 graden in toch echt wel warm.

1 opmerking:

  1. Lieve Lija
    Zo ver weg en toch zo dichtbij. Ik wens je veel plezier deze zomer, wel heet, goede zonnebrand is dus nodig. Ik ben benieuwd wat je gaat doen deze maand
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen